Страница 1 от 3

Какво стана с календара на клуба за 2012 г?

Публикувано: нед яну 29, 2012 3:29 pm
от Mariella
Издаването на календар за 2012 си остана енигма за простосмъртните членове на клуба. Така и не разбрахме колко снимки се представиха в рамките на обявения преклузивен срок, кой и как гласува за тях, кои снимки бяха одобрени, беше ли стриктно спазен предварително обявения регламент за участие в конкурса за снимки, кой обобщи резултата и как и от кого се взе окончателното решение за оформянето на календара, колко са отпечатаните бройки, колко струва издаването му, какви са принципите за разпространението му и т.н. и т.н. Моля за незабавен и прецизен отчет по въпроса от лицата поели отговорността и задължението да менажират целия процес.Моля за точна информация каква е политиката за разпространение на календара и на каква цена се предлага за желаещите да се сдобият с екземпляр или да го популяризират и разпространяват сред други желаещи да си го закупят.

Очаквам бърза реакция. Благодаря предварително.

Публикувано: нед яну 29, 2012 7:42 pm
от Неси

Публикувано: нед яну 29, 2012 8:19 pm
от Mariella
Не ми изпращайте линк, моля. Нима мислите, че не съм го проверила развитието на тази тема преди да поставя въпросите си?! Там където ме изпращате няма нито един отговор на нито един от поставените от мен въпроси . С изключение може би на въпроса към кого да се обърна за да се сдобия лично с календар. Продължавам да очаквам отговор. Моля да го получа, като някой от посветените си направи труда да ме информира надлежно.

Благодаря

Публикувано: нед яну 29, 2012 8:42 pm
от Mariella
Цитирам обявлнието на УС на БГРК:

"След дълги дискусии, календар ще има, а правилата остават почи същите, както миналата година, а ето ги и тях, заедно с промените:


- участва се само с авторски снимки
- МОГАТ ДА УЧАСТВАТ САМО ЧЛЕНОВЕ НА КЛУБА
- колажи и фотоманипулации не се допускат
- по ЕДНА СНИМКА НА ЧЛЕН НА КЛУБА
- минимален размер - 800х600 (всички снимки с по-малък размер ще бъдат изтрити )
- приемат се снимки само с прилично качество - останалите се трият или могат да се заменят
- публикуване на снимките в темата - до 10.12.2011
- гласуване за снимки - до 15.12.2011
- обявяване на резултати -16.12.2011

Снимките се пускат в тази тема, а след това се гласува общо за тях. Печелят 12те снимки с най-много гласове. Нека под всяка снимка да е постнат линкът към нея, както и името на човека, правил снимката, за да го проверим в списъка на членовете.

С участието си в инициативата, всеки изказва съгласието си с горепосочените условия.
Успех!!!
УС на БГРК

Тъй като както се вижда от обявения регламент, с участието си в инициативата сме изказали съгласието си със заявените от УС условия. Надявам се не възразявате, че те са задължителни и за самия УС. Моето искане е за отчет по точното изпълнение на регламента, като например:
Колко снимки бяха представени в обявения преклузивен срок до 10.12.?
Колко снимки бяха допуснати до участие?
Колко от тях са на членове на клуба?
Колко хора гласуваха до 15.12. ?
Какви са резултатите от гласуването и бяха ли оповестени на 16.12, как и къде?
Кои са 12-те снимки спечелили вота на хората и с по колко гласа?

Моля за информация по всеки от въпросите. Считам че е коректно като обявяваш регламент, самия ти да го спазваш при това без да е нужно хората да те подканят.

Благодаря предварително.

Публикувано: нед яну 29, 2012 8:44 pm
от ana_crime

Публикувано: нед яну 29, 2012 9:08 pm
от Mariella
Аха! Чак сега ми светна! Значи работата е следната - така или иначе не се указва на хората как да се извършва гласуването. Който се сетил къде да иде - сетил се, който не - много му зраве. Хитро! Браво. Все пак хубаво е че макар и чак сега благоволявате да уведомите форума, че за гласуване по тема не следва да очаквате гласуването където му е мястото, а отивате във фотогалерията, където по принцип трябва да има само албумчета . Нищо. Здраве да е. Не е чак толкоз важо нали?

Все пак от резултатите на които хвърлих око е очевидно че не съм само аз заблудената. Видно е, че само малък кръг посветени са имали възможност да гласуват. Първо защото гласувалите са нищожно малко и второ защото има снимки за които има 0/нула/ гласа, което означава, че дори и авторите им не са могли да гласуват за тях. По този начин става възможно с 2,3 или 4 гласа на посветени да отсееш снимките докато хората се усетят.

Е поне сега всички разбрахме каква е работата. Струваше си усилието, защото сигурна съм следващата година, който се заеме с тази отговорност ще трябва да я осъществи прозрачно,добросъвестно и истински.

Благодаря

Публикувано: нед яну 29, 2012 9:13 pm
от ana_crime
Нищо не е било по-различно от минали години, освен условието снимките да са на клубни членове. Ако си направите труда да разгледате всички теми в този раздел, може да проследите гласуванията доста години назад - като цяло гласувалите са винаги в този диапазон.

Публикувано: нед яну 29, 2012 9:19 pm
от eli i maxi
Има хора, които виждайки, че за снимката им няма нито 1 глас, предпочитат да гласуват за снимка на друг потребител, която им харесва и има реален шанс да се класира (защото снимка само с 1 глас няма шанс)!

Публикувано: нед яну 29, 2012 9:24 pm
от Mariella
Това което ми казвате не звучи сериозно. Член съм на клуба от миналата година. Не съм длъжна да знам, да се интересувам и проследявам дискусии и практики за отминали години. Добросъвестността изисква на хората да се предоставя пълна яснота и прозрачност за настоящите инициативи на клуба, за което апелирам всъщност.

Публикувано: нед яну 29, 2012 9:34 pm
от Mariella
Вие май не ме разбирате или се правите че не ме разбирате. Изобщо не ми е думата за това коя снимка е спечелила и коя не. Всичките ни кученца са прекрасни и всички си ги обичаме независимо дали са на снимка на календар или не. Още повече, че днес човек лесно може да си направи собствени календари с каквито си снимки пожелае. Иде реч за друго. И това не е за суета разбира се или свадливо отношение към "спечелилите". Иде реч за елементарната коректност на УС към хората които добронамерено искат да участват в клубния живот и разбира се за култура на дружествените отношения.

Публикувано: нед яну 29, 2012 9:36 pm
от ana_crime
Имаше срок за гласуване - ако тогава сте имали желание да гласуване, но не сте открили как, можехте просто да попитате. Вие сте първата, която има оплаквания, че не е успяла да се ориентира как да гласува.
Ако смятате, че правим нещо неправилно, имате по-добър вариант или искате да се заемете лично с организацията на календара догодина и нямате желание (както сама казвате) да обсъждате нещата във форума, да проследявате дискусии и да търсите вече написани теми - заповядайте на Общо събрание.

Публикувано: нед яну 29, 2012 9:37 pm
от Неси
Уважаема Мариела,

Да, помислих си, че не сте проверила развитието на темата, тъй като ако бяхте, щяхте да знаете отговорите на въпросите си, с изключение на един. И очевидно съм била права да си го помисля, щом и вие самата казвате, че "чак сега ви е светнало".
Все пак отговарям отново за ваше улеснение:

- Така и не разбрахме колко снимки се представиха в рамките на обявения преклузивен срок
http://bulgoldens.com/forum/viewtopic.php?t=2905
http://bulgoldens.com/forum/viewtopic.php?t=2915
- кой и как гласува за тях - кой и как не мога да ви кажа, анкетата е анонимна
- кои снимки бяха одобрени- моля погледнете горните линкове
- кой обобщи резултата – резултата е видим също от горните линкове
- как и от кого се взе окончателното решение за оформянето на календара – от УС на БГРК
- колко са отпечатаните бройки, колко струва издаването му,
260 бройки/ 200лв
- какви са принципите за разпространението му - това открихте и сама

- Който се сетил къде да иде - сетил се, който не - много му зраве. Хитро! Браво. Все пак хубаво е че макар и чак сега благоволявате да уведомите форума, че за гласуване по тема не следва да очаквате гласуването където му е мястото, а отивате във фотогалерията, където по принцип трябва да има само албумчета – Заглавието на анкетата е съвсем ясно и четливо написано, нали? Не е нужно никой "да се сеща".
И не е необходимо да отивате във "фотогалерията", вие сте си там – там са и темата и анкетата. Просто Анкетата няма как да не се направи като самостоятелна тема.


Всеки може да задава въпроси за нещата, които не са му ясни. Само не разбирам защо е необходим този тон?

П.С. Моля автора на снимката с 0 гласа да си признае кой е , за да му издърпаме ушите, задето е пропуснал да гласува за собствената си снимка.

Публикувано: нед яну 29, 2012 9:48 pm
от Mariella
eli i maxi написа:Има хора, които виждайки, че за снимката им няма нито 1 глас, предпочитат да гласуват за снимка на друг потребител, която им харесва и има реален шанс да се класира (защото снимка само с 1 глас няма шанс)!
Ако визирате моята снимка знайте, че този един глас дори не е моят. Аз не знаех къде се гласува за снимките и така й не получих възможност да посоча моят избранник. Така че ако имах възможност може би моят Боно би имал поне 2 гласа. Говорех за една друга снимка, за която има 0 гласа, което ме навежда на мисълта, че процесът на гласуване волно или неволно е бил недостъпен за част от хората - ерго непрозрачен . И повтарям - не става въпрос за "спечелилите снимки" . Те ми харесват. Става въпрос за това как в клуба да правим нещата така, че всички да сме съмишленици в дейността му, а не посветени и статисти.

Публикувано: нед яну 29, 2012 9:52 pm
от ana_crime
Тъй като лично аз познавам всички хора освен вас, които са качили снимките си за календара, смело мога да твърдя, че човекът, чиято снимка е с 0 гласа е участвал в гласуването.

Публикувано: нед яну 29, 2012 9:57 pm
от eli i maxi
Собственика на кучето от снимка 10, която е с 0 гласа, гласува, просто по стечение на обстоятелствата кучета му присъства на 2 от снимките предложени за гласуване. Съответно даде гласа си за тази, която вече имаше гласове. А как и защо кучето му присъства на 2 снимки не е въпрос, който ще бъде разискван в интернет пространството!